January 21, 2014

Destroyed jeans

Od dawna podobały mi się podarte jeansy (zresztą przeglądając serwisy modowe, zauważyłam, że nie tylko mnie), ale nie jestem do końca przekonana do chodzenia w spodniach z dużymi prześwitującymi dziurami. Bardzo ucieszyło mnie więc, jak znalazłam takie z dziurami i łatami, dzięki którym nie muszę biegać z gołymi nogami. Na spacer po parku ubrałam do nich wełniany golf, który upolowałam w Mediolanie i moją ulubioną skórę.
Trzymajcie się, ja już przygotowuję kolejny post! :)

I had a crush on destroyed jeans for a very long time (as many other fashionistas), I just couldn't find a perfect pair (until now). Yes, there are plenty of them everywhere, but my biggest problem is that in majority of them holes are so huge, that I'm sure I'd feel extremely cold if I worn them! Anyway, my jeans have patches that have solved this problem. For a walk through the park I worn with them a woolen turtleneck that I got in Milano and my absolutely favourite biker jacket.
Have a great week and come back soon, cause I'm already preparing another post for you! :)



LABELS:
jacket - Zara | jeans - Zara | sweater - Benetton | shoes - Stradivarius | bag - Furla

| Facebook | Twitter | Lookbook | Instagram | Bloglovin |

19 comments:

  1. Fajna ponadczasowa klasyka - lubię :)

    ReplyDelete
  2. ostatnio znalazłam szerokie spodnie w sh zrobiłam dziury i są takie jak twoje :) super styl masz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja właśnie znalazłam świetne high waisted z Levi's za 10,- na Allegro, tylko nie mam czasu, żeby się za nie zabrać :(

      Delete
  3. lovely jacket!
    new look on my blog!
    http://theartist-mona.blogspot.com.es/2014/01/new-suit-by-persunmall.html

    ReplyDelete
  4. wyglądasz fenomenalnie, a kurtka jest świetna! :)

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjny zestaw. Spodnie strasznie mi się podobają, ale niestety nie mogę znaleźć dla siebie odpowiednich, jak są dobre w pasie to krój nie do końca taki jaki bym chciała, a jak krój jest ok to w pasie niekoniecznie :) no nic szukam dalej :)
    www.antymarka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. bardzo ładna stylizacja, buty tu robią: wow! fryzura mnie zauroczyła :)
    Pozdrawiam :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. jestem zachwycona ;) rewelacyjny look :)))

    ReplyDelete
  8. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)
    Powodzenia w blogowaniu
    pozdrawiam http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. rewelacyjnie wyglądasz;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Loving the ripped jeans with the leather jacket. Killer combo! xo

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  11. bardzo fajnie to wszystko wygląda<3

    ReplyDelete
  12. Fajne zdjęcia ; D

    ReplyDelete
  13. świetne buty i bardzo ładne zdjęcia:)
    www.pearismysize.blogspot.no

    ReplyDelete
  14. you look amazing
    awesome outfit
    beautiful shoes

    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete